Flickan & Kråkan - Strebers
Min Musik • Sida 2
-
Sida
av 7 First / Last -
-
Dead Christmas - Monster Magnet
-
Spritpenna 754 inlägg
Senast online 11 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanÄr inte den här tråden och "Vad lyssnar du på just nu" rätt lika?
Just nu lyssnar jag på Dio- Rainbow In The Dark, jag fick upp ögonen för Dio ungefär samma tidigt som han dog, vilket är riktigt synd. Jag önskar att jag hade vet om honom innan.
http://open.spotify.com/track/4Ld00UQYL3aPcK4yOnv0JP -
onelazygamer 152 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanRocky Votolato och Port O'Brien snurrar mycket nu... -
Mmm Mmm Mmm Mmm Mmm - Crash Test Dummies
En gammal go 90-tals dänga -
nu blir det en svensk klassiker
Vi Vill Ha Vröv - Vrävarna -
Moeski 259 inlägg
Senast online 3 månader sedan
Registreringsdatum 3 år sedandu e ju sån bonde banditen
-
xami456 58 inlägg
Senast online 2 månader sedan
Registreringsdatum 3 år sedanMoeski wrote:
Och posthora?
du e ju sån bonde banditen.gif)
Varför inte använda den existerande tråden, som har en bra topic också, istället för att skapa en tråd med dålig topic där du spammar ut vad du lyssnar på? -
xami456 wrote:
Moeski wrote:
Och posthora?
Varför inte använda den existerande tråden, som har en bra topic också, istället för att skapa en tråd med dålig topic där du spammar ut vad du lyssnar på?
Om du kanske hade lärt dig räkna och skriva så kanske du också hade uppmärksammat datumen för när trådarna skapades. Men det är väl klart för mycket begärt. -
xami456 wrote:
Moeski wrote:
Och posthora?
Varför inte använda den existerande tråden, som har en bra topic också, istället för att skapa en tråd med dålig topic där du spammar ut vad du lyssnar på?
vad är det de säger på amerikanska? jo just det,,, LOOSER -
Raggarrock - Björn Rosenström
-
I Cant Dance - Genesis (Phil Collins)
som jag fattar det så är det inte skitvanligt med en trummande sångare,, även om de finns så tycker jag det är rätt koolt ändå -
xami456 58 inlägg
Senast online 2 månader sedan
Registreringsdatum 3 år sedanbanditen wrote:
Säger killen som skapar en ny tråd, när det redan finns en med samma funktion, och är i princip den enda som skriver i den? Fast det är klart att det är bara du som ska skriva i den då den heter "Min musik" och är skapad av dig.xami456 wrote:
Moeski wrote:
Och posthora?
vad är det de säger på amerikanska? jo just det,,, LOOSER -
Jag får väl lov att svara ännu en gång eftersom du inte verkar begripa någonting.
Denna tråden startade jag "26 April 2010".
Den andra tråden som heter Vad lyssnar du på just nu startade "4 Juli 2010".
Så vad fan är problemet??? -
Brothers Of Metal "Part 1" - Manowar
Youtube
Brothers of metal
We are fighting with power and steel
Fighting for metal that's all that's real
Brothers of metal will always be there
Standing together with hands in the air
Let us drink to the power drink to the sound
Thunder and metal are shaking the ground
Drink to your brothers who are never to fall
We're all brothers of metal here in the hall -
High In High School - Madame X
Youtube
Videon är ju störtskön,, vilka figurer asså hehehe,, sköna 80-tal -
Quint 356 inlägg
Senast online 21 minuter sedan
Registreringsdatum 3 år sedanUppmärksammade just att jag helt missat att Ice Ages släppt en "ny" skiva (inte så himla ny längre eftersom den släpptes 2008), så lyssnar på den just nu:
Spotify -
Lyssnar just nu på Rockklassiker genom min PS3 "nice är det"
-
onelazygamer 152 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanhttp://lazymatt.wordpress.com/2010/10/15/hosten-och-vinterns-spotifyplaylist/
Knåpade ihop en liten playlist på spotify som jag kunde värma mig med nu när kylan tränger sig på. Delade med mig av den mörka och melankoliska "countryn" på bloggen. -
-
onelazygamer 152 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedan -
Spritpenna 754 inlägg
onelazygamer 152 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanhttp://lazymatt.wordpress.com/2010/10/28/en-hjalte-kommer-till-stan/
Har förpeppat med lite Gaslight Anthem och Chuck Ragan inför kvällens konsert! -
Straken-SWE 137 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanHittade precis Shine Down med Godsmack! fruktansvärt bra
Description here -
Club Raki Turkye - The Kristet Utseende
-
Devil's Plaything - Danzig
Typisk lägra andra könet låt hehe -
Spritpenna 754 inlägg
screwjack 565 inlägg
Senast online 1 dag sedan
Registreringsdatum 3 år sedanI sleep on my back because it's good for my spine and coffin rehearsal.
-
Djines 25 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanSatt och rotade efter lite övriga trådar och tänkte jag kan väl liva upp denna :)
Lyssnar mest på musik a'la Soilwork, In Flames, Pain of Salvation egentligen. Men har vart inne i ett "rockballad" stim ett tag nu.
Banditen har redan nämnt The Idol, den kan inte toppas, men samt med Cinderella är ett par riktigt trevliga sådana jag kan komma på så här på rak arm :) -
idol - tv4 hehehe
-
Sida
av 7 First / Last