Är och har varit ett långt tag rejält desillusionerad på MMO-genren. Spelade EVE Online mer än 2 år under 2003-2005 och ansåg att detta var framtiden. Sedan ledsnade jag lite och hoppade på ett nytt spel som ni kanske hört talas om, World of Warcraft. Det höll i 3 månader innan jag ledsnade. Gillar världen skarpt men att grinda olikfärgade vargar funkar bara så lång tid.
Som det är just nu, efter att ha testat flera MMO:s, så börjar jag tro att genren aldrig kommer att förändras.
Det sista hoppet för mig är Star Wars: The Old Republic. Denna skinande stjärna på en mörk MMO-himmel. Kan det vara räddaren? Älskar Knights of the Old Republic. BioWare lyckade själva rycka upp hela Star Wars-universumet från SW: Pod Racer och Anakin Puzzel Challenge (och det var ingen riktigt titel men ni fattar vad jag menar).
Jag hoppas att BioWare och LucasArts kan göra något nytt och fräscht. Om det bara blir World of Star Wars: The Old Grindfest så lägger jag ned MMO för gått.
Cinematiska trailrarna i ordningen för när de utspelar sig (inte när de visades upp).
Återtagandet av Korriban:
Alderaan campain:
Attacken mot jeditemplet på Coruscant:
// G
Ändrad av Galten75 den 11:50:25 19-11-2011
Ändrad av Galten75 den 11:51:40 19-11-2011
"Jump on my sword while you can Evil! I won't be as gentle."