Men ja, lite kul att de känner sig manade att posta det efter varandra :P
*** Dagens Tidningsnotis! • Sida 4
-
Sida
av 5 First / Last -
OhNoSpyware 171 inlägg
Senast online 5 månader sedan
Registreringsdatum 2 år sedanExpressen pratar ju om december, medan aftonbladet menar november och hela 2010...
Men ja, lite kul att de känner sig manade att posta det efter varandra :P -
Detta måste ju bara ses om det kommer till skott.
-
TheFreelancer 300 inlägg
Senast online 4 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanhttp://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8469130.ab
Dom hittar alltid anledningar... -
phomulaone 115 inlägg
Senast online 2 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanCoD och en lina, tack!
Akta er för spel, de leder till missbruk (tydligen)!!!
http://hd.se/helsingborg/2011/02/21/knarkharva-i-paarp-med-koppling/ -
BubbelRegn 632 inlägg
Senast online 11 minuter sedan
Registreringsdatum 3 år sedanHur kan dom misstolka allt så? alla vet ju det är Phomulas fel. -
freddyfisk 87 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedan"drogat sig under långa och ensamma nätter framför datorn, där de spelat onlinespel via internet."
Låter som Bubbel + 24h b-spec ;) -
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanbara kört 24h 2 ggr;) -
freddyfisk 87 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedan50 liter jolt cola + 50 liter kaffe + 300 koffeintabletter + generellt omätbar konsumption av vanlig läsk = 48h race ftw? -
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanjag dricker inte kaffe. :) -
Håll er On-Topic.
-
freddyfisk 87 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedan -
Galten75 1,733 inlägg
Senast online 6 dagar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanFörsök gärna att länka till tidningsnotisen i sig istället för att försöka få besökare till ditt forum. Tråden heter Dagens Tidningsnotis inte Dagens Foruminlägg.
EDIT: Jag var lite snäll och länkade om till de riktiga nyheterna. ;)
// G"Jump on my sword while you can Evil! I won't be as gentle."
-
Galten jag var inte vid mina sinnes fulla bruk när jag postade men jag ber så mycket om ursäkt att jag inte postade orginalkällan. Jag är ledsen ifall du blev sårad.
Det var inte meningen att stjäla era 5 aktiva forum medlemmar. -
Fredrik_Hedlund 541 inlägg
Senast online 3 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanNerd-burn! -
Galten75 1,733 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanBadBadBandit wrote:
Jag är inte sårad, vet inte vad du fick det ifrån. Men som jag skrev är det Dagens Tidningsnotis och jag såg inga tidningsnotiser i dina länkar. Om du vill länka till långa och djuplodande diskussioner från ditt forum så har jag inga problem så länge det är relevant.
Galten jag var inte vid mina sinnes fulla bruk när jag postade men jag ber så mycket om ursäkt att jag inte postade orginalkällan. Jag är ledsen ifall du blev sårad.
Det var inte meningen att stjäla era 5 aktiva forum medlemmar.
-
freddyfisk 87 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanTapto wrote:
ouch!
Någon ändrade mitt kön inatt! -
Spritpenna 754 inlägg
Senast online 4 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanhttp://www.expressen.se/levabo/1.2384676/nu-pratar-hela-england-om-hitler-huset
Heil Street!
Inte särskilt likt, kanske om man har livlig fantasis.. -
Galten75 1,733 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanÄr det bara jag som tycker detta ger lite dålig smak i munnen:
Grattis Marcus Sjösten, 23, som var snabb med mobiltelefonen och fotade en jättekrasch i Ockelbo (där två personer dog).
Paret i bilen, båda över 75 år, omkom när bilen först släpades med tåget i nästan en kilometer, och sedan började brinna. Vad var din första tanke när du såg olyckan?
– Jag blev chockad. Jag satt och pratade i telefon, så jag la på och ringde 112 och larmade. När jag såg att det brann för fullt insåg jag att det inte gick att göra något. Så då plockade jag upp mobilen och fotade.
Trodde du att bilden skulle bli så bra?
– Nej. Det blir väl inte så bra med en Iphone tänkte jag, men det syntes ju.
Vad var det som fick dig att lyfta kameran?
– Det vet jag inte. Ren instinkt.
Vad har du fotat sedan dess?
– Lite allt möjligt. Mest min hund.
Vad ska du göra för dina nyvunna 7 100 kronor?
– Köpa öl i sommar.
För 7 100 kronor?
– Ja, blir väl en lagom ölsommar?
Till sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?
– En utlandsresa.
-
Vilken helsjuk text, som så väl belyser folks totala brist på empati. Underbart tidsdokument.
Egentligen är det så tragiskt att man vill skaka om både kamerafånen och journalisten.Redaktör på Eurogamer.se och bloggar på spelpappan.se.
-
SonicTheFudgehog 132 inlägg
Senast online 2 timmar sedan
Registreringsdatum 2 år sedanFast han ångrar sig ju redan i intervjun verkar det. Vill bara bort, i själ, och kropp.
-
Galten75 1,733 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanMan skadas efter fall på trottoaren.
Låter som ett riktigt jobbig "fall", hoppas att marinsoldaterna inte råkade förvärra skadorna när de försökte stoppa honom.
-
motz 871 inlägg
Senast online 52 minuter sedan
Registreringsdatum 4 år sedan -
ja webhallen verkar ju kunna sin skit
källa: Idg.se
Kökaoset vid Webhallens nyöppning blev för stort - nu har polisen kallats till platsen. "Jag har aldrig sett något liknande", säger Peter Ecimovic på Webhallen.
Polis har tillkallats för att lugna stämningen vid Webhallens nyöppning i Solna. Foto: Mats Brandon.Idag öppnar Webhallen sin nya butik i Solna.
Men anstormningen av folk som lockats av bolagets premiärerbjudanden blev för stor - vilket tvingade myndigheterna att agera.
Polis har tillkallats till platsen för att "hantera situationen" och lugna ned stämningen, skriver Västerortspolisen i en rapport:
”I samband med en nyöppning av en butik har en större folkmassa samlats och väktare på platsen har svårt att ensamma hantera situationen. Polis finns på platsen och fler patruller är på väg fram för att få ordning på kundkön och lugna ned stämningen”, står det i polisrapporten.
– Det har varit över alla förväntningar. Det är otroligt mycket människor, jag har aldrig sett något liknande, säger en stressad Peter Ecimovic på Webhallen när IT24 når honom.
Har det uppstått någon form av bråk?
– Nej, det som hände var att det blev för trångt när folk kom in i butiken.
– Hittills har det tack och lov fungerat bra och det är jättebra att polisen kommer och hjälper till. Det har hänt flera gånger vid sådana här öppningar så vi ringer alltid och förvarnar innan, säger Wilhelm Sporrong, vd på Webhallen -
Inlägg borttaget
-
japanesen 37 inlägg
Senast online 3 veckor sedan
Registreringsdatum 3 år sedanDescription_here
Inte skitbra kanske. -
-
Sida
av 5 First / Last