Jag är sjukt taggad! Kul att de blev ett gäng lag till turneringen. Bra styrt Ante-SWE! :)
Eurogamers Modern Warfare 2-turnering för Playstation 3 • Sida 2
-
Sida
av 4 First / Last -
Bronto 4 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedan -
Patrik888 7 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanHur blir detta nu? tror inte vi i SweD kan på onsdag.. ska på fotboll då.. möjligt att ändra dag? addar dej sen på PSN! -
Går inte att byta grupp. Ni får försöka hitta reserv och registrera honom innan er match!
-
Ikväll smäller det!
-
phomulaone 115 inlägg
Senast online 1 timme sedan
Registreringsdatum 3 år sedanPSN kommer att genomgå underhållsarbete med start 17.00 idag (21/9). Är man inte inloggad innan start finns ingen garanti för att man ska kunna logga in öht. Tyvärr har jag ingen chans att komma hem innan 17.00 och kan därför inte garantera medverkan i kvällens match. -
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanhm.. om det ä rså borde ni inte flytta matchdagen då ante? fast ofta bruka man kunna logga in ändå när dom har sagt så:P senaste gångerna har ju gått iaf.. -
Är det så att alla inte kan spela så flyttar vi fram alla matcher en vecka.
-
phomulaone 115 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanJag lyckades komma hem tidigare och är nu inloggad. Får väl se om det funkar ikväll. -
Patrik888 7 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanSweD kan med största sanolikhet inte spela imorrn, vilken dag passar bäst att byta till svea? -
Ni måste försöka hitta reserv om ni inte kan spela på eran tid, jag har inte tid att hosta annat än på matchdagarna 20.00-22.00
Vi följer spelschemat -
SILVER___LION 3 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanAlla i mitt lag kommer inte in på PSN längre? När har dom tänkt att fixa det? Vill verkligen spela ikväll. -
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanska vara stängt 17 till 3 i natt så:P eller nåt?: -
Aha jag blev jävligt orolig när det inte gick att logga in längre, trodde någon hade hackat sig in.
-
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanOkej då vet vi ju att det inte kmr gå spela ikväll iaf:P -
Svaend 1 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanJag kommer inte in på PSN nu heller (frag hunterz). Så det verkar dessvärre inte bli något ikväll. :( -
Allt är framflyttat 1 vecka pga att PSN ligger nere! Se nya datum
-
iinterfaze 1 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanHm, bara jag som kan logga in?? -
Bronto 4 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanTeam fagz är inne nu. Det går inte att ta senare i veckan istället för nästa vecka? -
Mads-Glaeger 5 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanHåller med Bronto, funkar det inte att flytta fram det någon dag eller så istället för en vecka? Grupp A torsdag, Grupp B, Fre,Lör,Sön? -
BubbelRegn 632 inlägg
Registreringsdatum 3 år sedanAnte måste ju kunna också. Tänk på det. -
SILVER___LION 3 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanGrupp B kan ju spela sina matcher idag egentligen, för nu funkar det. Bara att Grupp A blir framflyttat. -
sVea_Dignitaz 6 inlägg
Senast online 2 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedan
Svea håller med, vi har planerat denna Onsdag, vi räknar inte med att dänga er swed, kan ni inte köra med en reserv swed? Cheers -
Ekblom 3 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanNågot lag som vill ha en reserv? är ganska vass -
Ekblom 3 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanisåfall adda mig på psn. Ekblom -
Ekblom 3 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanisåfall adda mig på psn. Ekblom -
Bronto 4 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanOkej. Då försöker vi denna vecka och håller tummarna för att PSN inte ska jiddra med oss :) -
Jess! I morgon smäller det!
-
Patrik888 7 inlägg
Senast online 3 år sedan
Registreringsdatum 3 år sedanTack för en bra match sVea!! -
Spritpenna 754 inlägg
Senast online 9 timmar sedan
Registreringsdatum 3 år sedanPatrik888 wrote:
Vem vann?
Tack för en bra match sVea!! -
Tisdag 28/9
20.00: Ice Cold Elites vs Frag Hunterz : 2 - 1