[EGS] - Eurogamer Sweden
Vill du spela med klanen?
Det spelar ingen roll om du är bra eller dålig, alla som vill spela matcher och umgås med härliga människor är välkomna att gå med!
Hur du anmäler dig till matcher
När det är match på gång så skapar jag (eller någon annan) en tråd i vårat gruppforum här på eurogamer.se där du kan läsa vilka regler och tider som gäller samt hur många som får spela. Därför är det viktigt att du är med i gruppen: [EGS] [Playstation 3] Call of Duty: Black Ops så att du kan anmäla dig till matcherna.
Du anmäler enkelt dig till matchen genom att skriva ditt PSN-namn i den tråden matchen gäller.
Kom ihåg att det är först till kvarn som får spela!
Detta kanske låter tjorvigt men det fungerar faktiskt förvånansvärt smidigt!
Checklista:
*Göra en korrekt anmälan. (Läs ovan)
*Titta in då och då för att kolla om det är någon ny match på gång.
*Träna med klanen på våran träningstid. Det är inget tvång att delta på träningar. (jag ser det som en oskriven regel)
Är det något du funderar över så är det bara att skriva ett inlägg i denna tråd eller i gruppforumet eller också skicka ett PM åt mig via PSN eller här på eurogamer.se
Medlemmar:
phomulaone
kaksmet
Timseee
Bubbelregn
Leonix77
Nocturnus_Dream
MaaoNii
screwjack
KiroNo1
Rattplatsfeltid
Pebbe
Nematod180
mesoevil
Effe
Hansinho456
elharbiti
Fiskarn73
guswe
ImTitus94
Vill du spela med klanen?
Det spelar ingen roll om du är bra eller dålig, alla som vill spela matcher och umgås med härliga människor är välkomna att gå med!
Hur du anmäler dig till matcher
När det är match på gång så skapar jag (eller någon annan) en tråd i vårat gruppforum här på eurogamer.se där du kan läsa vilka regler och tider som gäller samt hur många som får spela. Därför är det viktigt att du är med i gruppen: [EGS] [Playstation 3] Call of Duty: Black Ops så att du kan anmäla dig till matcherna.
Du anmäler enkelt dig till matchen genom att skriva ditt PSN-namn i den tråden matchen gäller.
Kom ihåg att det är först till kvarn som får spela!
Detta kanske låter tjorvigt men det fungerar faktiskt förvånansvärt smidigt!
Checklista:
*Göra en korrekt anmälan. (Läs ovan)
*Titta in då och då för att kolla om det är någon ny match på gång.
*Träna med klanen på våran träningstid. Det är inget tvång att delta på träningar. (jag ser det som en oskriven regel)
Är det något du funderar över så är det bara att skriva ett inlägg i denna tråd eller i gruppforumet eller också skicka ett PM åt mig via PSN eller här på eurogamer.se
Medlemmar:
phomulaone
kaksmet
Timseee
Bubbelregn
Leonix77
Nocturnus_Dream
MaaoNii
screwjack
KiroNo1
Rattplatsfeltid
Pebbe