[PS3] Gå med i ForExample?

• Sida

av 1

föregående nästa
  • AdamForExample 9 feb 2011 22:55:01 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    Ja, vill nån av er gå med i ForExample? Ni hittar våra youtube kanal här http://www.youtube.com/user/TheExamplesPS3

Inte riktigt klar än vi måste ladda upp videos o.s.v men om nån av er är intresserade kontakta oss på youtube för mer information.
  • AdamForExample 9 feb 2011 22:58:00 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Och vi måste göra nytt intro hehe :P
  • Borttagen användare 9 februari 2011 23:04:01
    men vad är det för något då? är det en klan eller är det kanske en ny kampanj för en sportdryck?
  • Borttagen användare 9 februari 2011 23:04:51
    förlåt om jag spelar dum, men alla varken kan eller vill kolla på youtubevideos
  • AdamForExample 9 feb 2011 23:05:10 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Hehe nej det är en klan, kolla på kanalen^^
  • Ragge 9 feb 2011 23:28:37 153 inlägg
    Senast online 3 månader sedan
    Registreringsdatum 3 år sedan
    Vad har ni för krav - hur ofta måste man spela, har ni några krav på hur bra man måste vara? Och vad är medelåldern ungefär? Har ni något tak för hur många medlemmar ni tar in (har varit med om att klaner blivit för stora, där folk velat dra de åt olika håll för att sedan splittras helt)? Blir folk irriterade om man pratar om annat än själva spelet (då man inte spelar klanmatcher)? Är kanske intresserad, men klarar inte av att sitta och bara prata strategi när jag spelar fun games. :)
  • Borttagen användare 9 februari 2011 23:30:04
    ja där har ni en agenda att bita i
  • AdamForExample 9 feb 2011 23:40:57 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Man behöver göra ett nytt PS3 account t.e.x AdamForExample. Alltså dit förnamn sen ''ForExample'' man behöver inte vara nån nörd precis för att komma med men så länge man inte går in 1 gång i veckan bara. Man måste också komma upp i en tropy level av minst 5 inom 2 veckor.... Vi är väl 6 eller 5 medlemmar 3 av oss är 16 (ska fylla 17) en är 15 (ska fylla 16) en är 23 om jag minns rätt och en annan är inaktiv.. Vi pratar för det mesta på skype när vi spelar och nej man behöver inte prata strategi hela tiden :P vi brukar skojja runt ganska mycket när vi spelar man allt går alltid bra till slut.
  • Borttagen användare 9 februari 2011 23:44:30
    bara en fundering, jag har haft PS3 sedan dagen det släpptes i Sverige. Jag är på level 4 tror jag, det säger ju inte ett skit om hur jag är som onlinespelare. Jag är varken bäst online men ej heller sämst. Det där med trophy är ju ett fjortis syndrom (tycker jag).
  • AdamForExample 9 feb 2011 23:46:04 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Vi har det bara för att folk inte ska tro att vi är som vilken annan klan som helst där alla har 0 trophys och bara spelar cod och är 10 år gammla, Det är lätt att komma till trophy level 5 om man bara vill. det kan göra på 1 eller 2 dagar.
  • Killerbunny Moderator 10 feb 2011 00:01:19 1,035 inlägg
    Senast online 2 dagar sedan
    Det låter som en trevlig sammanslutning men är det verkligen en klan om det inte involverar relativt seriöst spel kring ett/några specifika spel?
    Är det inte mer som en kompisgrupp som umgås och spelar tillsammans? Det tycker jag låter som en riktigt bra idé, jag har varit med i alldeles för några såna genom åren. Angående trophies så känns det som ett konstigt kriterium för en klan. Om man spelar tävlingsinriktat i MP så får man inte ihop så värst många poäng. Jag har haft en PS3 sen den släpptes i Sverige och spelar relativt mycket men jag är bara nivå 8.

En sak till. Jag flyttar tråden till onlinespel och klaner.

I'm here to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.

• feki Personal 10 feb 2011 00:10:01 1,728 inlägg
    Senast online 1 timme sedan
    Registreringsdatum 10 år sedan
    Just trofekravet känns lite märkligt. Blir klanen eller dess medlemmar mer respektabla för att dom plockar trofeer i singleplayer/offline-spel? Det finns liksom inte en chans i helskotta att man plockar 5 nivåer av multiplayer-trofeer på två veckor. ;)

• Ragge 10 feb 2011 00:11:39 153 inlägg
    Senast online 3 månader sedan
    Då får jag nog tacka nej. Känner inte att jag vill köra spel från början bara för att få trophies - med ett nytt konto - som jag bryr mig om väldigt lite ändå. Hoppas att det går bra för er iaf :)
  • AdamForExample 10 feb 2011 00:42:03 6 inlägg
    Senast online 2 år sedan
    Trophy leveln verkar vara ett major problem lol^^ får snacka med medlemmarna hur vi ska göra.
  • Sida

av 1

föregående nästa
logga in för att svara