Ps vita vad spelar ni?

• Sida

av 3 First / Last

föregående
  • Macke86 22 feb 2012 15:31:15 88 inlägg
    Senast online 2 timmar sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    ja nu har den kommit vad tycker ni? vad spelar ni?

Själv är jag nöjd med de den presterat hittils men bara spelat uncharted nån timme så nu har ja lite paus i spelandet för att få ner några till spel ;D
  • BubbeZ 22 feb 2012 16:09:27 574 inlägg
    Senast online 8 timmar sedan
    Registreringsdatum 3 år sedan
    Funderar själv på att köpa en men då blir det i mars - april, pga för lite pengar :(
  • Macke86 22 feb 2012 16:26:24 88 inlägg
    ja de ska ju finnas pengar till leksakerna oxå.. men spar ihop till en är ett mega bra kompliment till ps3an :D
  • BubbeZ 22 feb 2012 17:04:43 574 inlägg
    Senast online 8 timmar sedan
    Nått som gör en mindre sugen på maskinen är att man måste köpa ett minneskort direkt, bara 1 gig inbyggt så man kan spara hade gjort så man kunde köpt den utan extra avgifter (Bort sett från ett spel)
  • mrjonas78 Editor-in-Chief, Eurogamer Sweden 22 feb 2012 17:10:10 710 inlägg
    Senast online 54 minuter sedan
    När jag privatspelar är det Plants vs Zombies som går varmt (måste bara ha platinan!).
  • Killerbunny Moderator 22 feb 2012 18:27:11 1,035 inlägg
    Senast online 1 vecka sedan
    Nu blir man ju avundsjuk :exclaim:
    Det kanske får bli ett inköp längre fram.

I'm here to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.

• Galten75 22 feb 2012 18:55:52 1,733 inlägg
    Var så nära på att köpa in en vita idag. "Turligt" nog var den slut på Elgiganten i City, annars hade det nog blivit ett impulsköp.

// G

"Jump on my sword while you can Evil! I won't be as gentle."

• feki Personal 22 feb 2012 19:25:49 1,729 inlägg
    Senast online 14 minuter sedan
    Registreringsdatum 10 år sedan
    Jag spelar "är avundsjuk på er som har en" medan jag smider planer på att befria ett exemplar från godtycklig butik i utbyte mot pengar så snart det finns en ekonomisk möjlighet att göra så.
  • Macke86 23 feb 2012 11:46:31 88 inlägg
    tog en jäkla tid att få rabatt koden på 45 spänn för att man förbokat någon som lyckats få den ännu?
  • gabeish_ Personal 23 feb 2012 12:06:32 563 inlägg
    Senast online 36 minuter sedan
    Macke86 wrote:
    tog en jäkla tid att få rabatt koden på 45 spänn för att man förbokat någon som lyckats få den ännu?
    Har också registrerat men inte fått den, stod iofs att den skulle komma inom 72 timmar så det finns ju lite tid kvar att vifta på. Så får vänta några dagar med att spela Super Stardust Delta, men har annat att sysselsätta mig med så länge. Fifa, Lumines, Rayman, Wipeout och Motorstorm än så länge. Uncharted skall väl också införskaffas snart (eller vänta på prissänkning kanske?), och så är jag rätt sugen på Virtua Tennis.
  • Macke86 23 feb 2012 13:55:37 88 inlägg
    @gabeish_ jo tyvärr å little deviants ville ju ja spela å så dum som man va tog ja rabatten på de så då kan ja ju inte köpa de innan.. :P wipeout blir ja irriterad när ja inte får igång online.. funkar de för dig? men har ju uncharted å motorstorm tyckte ja kändes mysko å köra på demot så inte köpt de ännu..
  • Macke86 23 feb 2012 16:25:22 88 inlägg
    va fan nu fick ja koden till home skit å en avatar men inte rabatt koden ännu...
  • gabeish_ Personal 24 feb 2012 08:37:38 563 inlägg
    Macke86 wrote:
    @gabeish_ jo tyvärr å little deviants ville ju ja spela å så dum som man va tog ja rabatten på de så då kan ja ju inte köpa de innan.. :P wipeout blir ja irriterad när ja inte får igång online.. funkar de för dig? men har ju uncharted å motorstorm tyckte ja kändes mysko å köra på demot så inte köpt de ännu..
    Ja Wipeout online fungerar för mig. Var tvungen att ladda ner den senaste patchen bara men efter det var det bara att köra och det fungerade över förväntan faktiskt. Körde alltså via Wifi, tror inte det fungerar över 3G om det är det du testat.
  • Macke86 24 feb 2012 11:44:24 88 inlägg
    @gabeish_ "ett fel uppstod vid försök att kontakta servern. försök igen." e de ända jag får :S
  • Macke86 24 feb 2012 11:47:17 88 inlägg
    hur var de kunde man ha flera minneskort till ps vitan lr? fan 16gb räckte ju inte långt :S
  • Macke86 24 feb 2012 11:49:31 88 inlägg
    ladda ner wipeout online passet en gång till men han installerar de ju inte e de felet montro??
  • ahooie 24 feb 2012 13:41:28 9 inlägg
    Senast online 9 månader sedan
    Jag har inte hunnit testa alla spelen riktigt jag köpt ännu. Men dessa är dom spelat tillräckligt för att få en uppfattning om dom hittills:

Uncharted
    Super Stardust
    Wipeout
    Modnation Racers
    Hustle kings
    Motorstorm RC

Resterande tio spel ska testas i helgen! :)
  • Killerbunny Moderator 24 feb 2012 14:15:12 1,035 inlägg
    ahooie wrote:
    Jag har inte hunnit testa alla spelen riktigt jag köpt ännu. Men dessa är dom spelat tillräckligt för att få en uppfattning om dom hittills:

Uncharted
    Super Stardust
    Wipeout
    Modnation Racers
    Hustle kings
    Motorstorm RC

Resterande tio spel ska testas i helgen! :)
    Nån har storshoppat ser jag ;)

I'm here to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum.

• Macke86 24 feb 2012 15:46:13 88 inlägg
    @ahooie wipeout funkar de online för dig??
  • ahooie 27 feb 2012 07:30:24 9 inlägg
    Killerbunny wrote:
    Nån har storshoppat ser jag ;)
    Javisst, måste ju kolla vad den går för.. :) En hel del av spelen var ju faktiskt billigare än jag väntat mig..
    Macke86 wrote:
    @ahooie wipeout funkar de online för dig??
    Har faktiskt inte testat förrän nu, och då får jag "Ett fel uppstod vid försök att kontakta servern. Försök igen.". Om det är Strul på på Sonys sida, eller på min ska jag låta vara osagt, sitter bakom en ganska restriktiv brandvägg just nu. Ska testa hemifrån ikväll..
  • gabeish_ Personal 27 feb 2012 10:03:24 563 inlägg
    Macke86 wrote:
    hur var de kunde man ha flera minneskort till ps vitan lr? fan 16gb räckte ju inte långt :S

Det borde inte vara något problem, men man får väl ha lite koll på vad man har på vilket minneskort i så fall. I värsta fall kan man ju ta bort spel man inte spelar för att frigöra plats men blir ju jobbigt att hålla på så i längden. Själv införskaffade jag ett 32GB minneskort just för att slippa byta och så, men köper man spelen via Playstation Store försvinner utrymmet snabbt...
  • mrjonas78 Editor-in-Chief, Eurogamer Sweden 27 feb 2012 15:20:03 710 inlägg
    Senast online 54 minuter sedan
    Du kan köra med flera minneskort, men du måste göra en ordentlig avstängning innan du byter. Annars funkar det mycket bra (växlar själv mellan två 16 GB-kort).
  • Macke86 27 feb 2012 18:33:59 88 inlägg
    okej ja för att radera spelen e ju drygt, då måste man ju göra backup hela tiden för sparningarna följer ju med när man raderar.. å ett tag sa dom ju att de inte gick att byta kort, men de va ju bra de funka då. då ska ja skaffa mig ett kort till..
  • gabeish_ Personal 28 feb 2012 08:13:12 563 inlägg
    Ah bra att du sa det, tänkte inte på att sparfilerna försvinner samtidigt. Där kunde man gått på en mina så småningom...

Verkar ju som Sony fattat att även Europa vill ha 32GB kort, så de kommer nog hit så småningom skulle jag tro. Webhallen verkar tänka sälja, importerade antar jag, men de finns inte i lager nu utan anges med obekräftat leveransdatum.
    http://www.webhallen.com/spel/playstation_vita/149327-playstation_vita-32_gb_minneskort
  • motz 28 feb 2012 09:02:23 871 inlägg
    Senast online 7 timmar sedan
    Registreringsdatum 4 år sedan
    Jag köpte Wipeout, Uncharted och Lumines och Super Stardust. Har mest spelat Lumines och Wipeout än så länge. Jag hade glömt hur hypnotiskt och alldeles underbart Lumines är!

Wipeout känns bra. Det kommer att räcka länge. Skeppen man får tidigt räcker till att få grönt, men inte guld känns det som så man kommer att vilja gå tillbaka och nöta senare när man låst upp mer.

Uncharted körde jag igenom tutorial och det känns som Uncharted på stationär. Det kommer jag att spela när jag ska ut och resa i mars när man kan klocka ett par timmar i stöten. Lumines och Wipeout känns mera som tågspel :)
  • Macke86 28 feb 2012 16:41:24 88 inlägg
    Snöat in på motorstorm rc nu så spelat de ett par dagar å varvat de med wipeout.. å går å längtar efter unit 13 :D
  • ahooie 29 feb 2012 13:45:37 9 inlägg
    Unit 13 demot var riktigt bra ja! Så det är ett solklart köp när det kommer!
    Satte precis Ninja Gaiden på tankning på Vitan, så det får man testa ikväll..
  • Macke86 8 mar 2012 18:08:08 88 inlägg
    Äntligen Unit 13 :D riktigt skojigt spel :D
  • ahooie 9 mar 2012 07:51:13 9 inlägg
    Håller med, Unit13 gör sig riktigt bra på Vitan, skönt å slippa asa in ps3 i sovrummet när man vill kriga lite.. :) Det är ju riktigt skoj med den dagliga utmaningen oxå..
  • Sida

av 3 First / Last

föregående
logga in för att svara