Klistrad Ny på forumet? Presentera dig!

• Sida

av 1

föregående nästa
  • AndreasGoransson @Eurogamer.se 28 sep 2015 16:44:18 44 inlägg
    Senast online 1 månad sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    Som titeln lyder; är du ny här? Skriv gärna en liten rad om dig själv, vad du gillar i spelväg eller något annat roligt :)
  • villewirseen 4 dec 2015 16:40:48 2 inlägg
    Senast online 1 år sedan
    Registreringsdatum 1 år sedan
    JAG GJORDE DET

Efter typ ett par månader gjorde jag faktiskt ett konto ;)
    Men tjena jag heter Vilhelm, är 16 år och är inte heller särskilt bra på att presentera mig, men jag gillar... saker som spel typ?
  • villewirseen 4 dec 2015 16:41:31 2 inlägg
    Senast online 1 år sedan
    Registreringsdatum 1 år sedan
    villewirseen wrote:
    JAG GJORDE DET

Efter typ ett par månader gjorde jag faktiskt ett konto ;)
    Men tjena jag heter Vilhelm, är 16 år och är inte heller särskilt bra på att presentera mig, men jag gillar... saker som spel typ?
    (Eller så har jag möjligtvis haft ett konto här i två månader utan att veta om det)
  • Straholic 7 aug 2016 23:18:25 3 inlägg
    Senast online 4 veckor sedan
    Registreringsdatum 4 år sedan
    Christoffer heter jag och är vid skrivande tidpunkt 22 år gammal. Gaming ligger mig otroligt varmt om hjärtat. Metal Gear Solid-serien är storfavoriten.

Utöver att lira spel så har jag även en Youtube-kanal där jag videobloggar om allt och ingenting, unboxar även lite stuff då och då. Streamar även på Twitch, dock har det varit dåligt med den varan från mitt håll den senaste tiden.
  • AndreasGoransson @Eurogamer.se 8 aug 2016 08:32:17 44 inlägg
    Senast online 1 månad sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    Straholic wrote:
    Christoffer heter jag och är vid skrivande tidpunkt 22 år gammal. Gaming ligger mig otroligt varmt om hjärtat. Metal Gear Solid-serien är storfavoriten.

Utöver att lira spel så har jag även en Youtube-kanal där jag videobloggar om allt och ingenting, unboxar även lite stuff då och då. Streamar även på Twitch, dock har det varit dåligt med den varan från mitt håll den senaste tiden.
    Kul! Varmt välkommen :)
  • bylinjonas 23 aug 2016 10:33:30 26 inlägg
    @Straholic Välkommen! Vad tycker du om Metal Gear Survive? :D
  • Straholic 23 aug 2016 12:44:50 3 inlägg
    @bylinjonas Känner väl lite "njaaa" inför Metal Gear Survive. Tycker tyvärr att det doftar mjölkning lång väg.
  • bylinjonas 24 aug 2016 08:11:47 26 inlägg
    @Straholic Jag gillade ändå premissen, att de lämnar soldater där. Kändes lite halvdeppigt. Men som du säger, det är lite mjölkning.
  • Sida

av 1

föregående nästa
logga in för att svara