PS Plus-spelen

• Sida

av 1

föregående nästa
  • robertarveteg @Eurogamer.se 23 maj 2016 11:59:34 24 inlägg
    Senast online 5 månader sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    Det har varit mer kritik än vanligt kring ps plus och deras val av spel. Det anses komma för mycket indie och för lite AAA. Personligen gillar jag många av spelen, men förstår verkligen kritiken. Konsolen är som sagt 2 år.

Vad tycker folk om sina "gratisspel"? Vad skulle ni vilja se på PS Plus?
  • Quint 23 maj 2016 17:17:57 17 inlägg
    Senast online 4 veckor sedan
    Registreringsdatum 7 år sedan
    Vet ärligt talat knappt vad jag skulle önska mig, för alla Sonys konsoler har jag i princip bara loggat in och "köpt" ps-plus spelen varje månad de senaste åren, men varit väldigt få spel jag sedan ändå sedan spelet.

De AAA spel jag är intresserad av har jag nära nog ändå alltid hunnit inhandla långt innan de eventuellt dyker upp som ps plus spel.

Hittills har plus mest varit ett sätt för mig att bygga upp en gigantisk skämshög av spel jag i normala fall aldrig själv skulle välja att köpa, men som kanske skulle kunna vara intressanta att testa om jag får oändligt mycket fritid någon gång :)

Så för min del spelar egentligen AAA eller indie-titlar inte så stor roll.
  • robertarveteg @Eurogamer.se 25 maj 2016 12:08:30 24 inlägg
    Senast online 5 månader sedan
    Registreringsdatum 2 år sedan
    @Quint lite so m mig då mao. Har det mesta jag vill ha. Tror det är svårt för alla företag att pricka in något som passar den stora massan.
  • bylinjonas 27 maj 2016 09:01:45 26 inlägg
    Senast online 3 månader sedan
    Registreringsdatum 4 år sedan
    Spel som Knack och Killzone borde ju komma på ps+ snart. Tror folk vill ha spel som varit på skiva. För egen del spelar det inte så stor roll. Jag testar det mesta.
  • Straholic 7 aug 2016 23:15:38 3 inlägg
    Registreringsdatum 5 år sedan
    Tycker att denna månads spel (augusti) inte var något att hänga i granen, direkt.. :sadface:
  • bylinjonas 23 aug 2016 10:31:26 26 inlägg
    Registreringsdatum 4 år sedan
    Mitt ps+ är inte förnyat ännu så har inte möjlighet att testa. I helgen ska jag nog förnya dock och ladda ner innan de försvinner. Det där tetrisliknande spelet såg väl ändå helt ok ut?
  • Sida

av 1

föregående nästa
logga in för att svara