Skaparna av bland annat World of Tanks - Wargaming - har utannonserat att studions globala marknadsföring och PR har fått ny ledning. Denne heter Juuso Myllrinne och kommer alltså leda företagets framtida kommunikation med omvärlden, samt marknadsstrategier.

"Over the years we've built an international board of the best talent the industry has to offer. This team is focused on strengthening the company's position, globally," säger Wargamings VD Victor Kislyi. "The success Juuso has had in building brand and digital strategies, and leading successful teams, means that he is a perfect fit to lead our marketing and PR efforts. All of us will benefit greatly from his deep knowledge and expertise, and I'm looking forward to us working closely together."

2015/articles//a/1/8/3/5/1/7/5/eurogamer-o9snp9.jpg

Juuso sitter på 15 års erfarenhet som digitalt inriktad företagsledare och har tidigare varit involverad hos bland andra Nissan, MasterCard och Nokia.

"Wargaming has a lot of potential in the digital sphere," säger Juuso Myllyrinne. "I'm excited to be embracing the challenges and opportunities that will help Wargaming bolster its positions through smart marketing and PR."

Sometimes we include links to online retail stores. If you click on one and make a purchase we may receive a small commission. For more information, go here.

Jump to comments (0)

About the author

Jonas Pettersson

Jonas Pettersson

Redaktör / Assisterande chefredaktör

Ingen på redaktionen vet exakt var Jonas härstammar, men trots sin uppväxt i de värmländska skogarna har han inte undkommit det magiska mediet som är dator- och tv-spel. Hans vanligaste genres rör sig inom FPS, actionrollspel och skräck.